br peesbeschermers

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Emaartje

br peesbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-05 13:20

hallo allemaal

ik wil nieuwe peesbeschermers gaan kopen..nou kan ik donkerblauwe kopen van alleen voor 15 euro inclusief zijn nieuw.of bordeuax compleet asl setje dus voor en achter voor €25 inclusief verzenden..voor welke zouden jullie gaan.wat zou mooier zijn bij way!!zal evne foto van hem er bij doen..gr

Afbeelding

Tuhan

Re: br peesbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 13:22

Van Br vind ik de kwaliteit/ prijsverhouding erg goed, ik heb ze nu al 2,5 jaar gebruik ze elke dag ook in het water en blubber, heb ze gregeld gewassen en nu pas beginnen ze op te gaan

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-05 13:25

Tuhan schreef:
Van Br vind ik de kwaliteit/ prijsverhouding erg goed, ik heb ze nu al 2,5 jaar gebruik ze elke dag ook in het water en blubber, heb ze gregeld gewassen en nu pas beginnen ze op te gaan

ja i vind ze ook erg goed maar voor welke kleur zou je gaan bij mijn paard/

Tuhan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 13:31

ik heb ook een roodvos(kijk maar in mijn profiel) ik heb nu alles groen, ook br groen dekje, maar wil nu gaan voor de kleur bamboo, dat is ook erg mooi (vind ik)

Farousha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 13:31

Ik vind bordeaux mooi staan en dan heb je ook meteen een complete set! Welke maat zoek je? Ik weet dat CrackerHorse op bokt nog blauwe strijkklappen heeft en een set Bordeaux peesbeschermers en strijkklappen in maat pony.
Helemaal nieuw. Dus misschien is dat wat voor je? Volgens mij had ze bij commercieel ook weer geadverteerd, dus daar staat ook het web adres.

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-05 13:32

Farousha schreef:
Ik vind bordeaux mooi staan en dan heb je ook meteen een complete set! Welke maat zoek je? Ik weet dat CrackerHorse op bokt nog blauwe strijkklappen heeft en een set Bordeaux peesbeschermers en strijkklappen in maat pony.
Helemaal nieuw. Dus misschien is dat wat voor je? Volgens mij had ze bij commercieel ook weer geadverteerd, dus daar staat ook het web adres.

oke bedankt ze heet dus crackerhorse

Farousha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 13:35

Emaartje schreef:
Farousha schreef:

oke bedankt ze heet dus crackerhorse

Ik heb het adres even opgezocht http://shop.kapaza.nl/crackerhorseshop je kan haar ook pm-en
Ik heb in het verleden ook spullen gekocht. snelle service dus ja ik ben wel positief haha en BR is ook een goed merk

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-05 13:37

jammer ze verkoopt alleen in maat pony ik heb maat full nodig!!!

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-05 13:38

Tuhan schreef:
ik heb ook een roodvos(kijk maar in mijn profiel) ik heb nu alles groen, ook br groen dekje, maar wil nu gaan voor de kleur bamboo, dat is ook erg mooi (vind ik)

ik heb inderdaad ook een vos pony maa rhe tis bedoeld voor mijn paard en die is donkerbruin...

Farousha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 13:38

Emaartje schreef:
jammer ze verkoopt alleen in maat pony ik heb maat full nodig!!!

Oh zijn de full allemaal al uitverkocht.. sorry dan heb je er niet zoveel aan

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-05 13:46

voor welke zouden jullie gaan de blauwe of de bordeaux bij my way?

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 14:04

Ik zou voor blauw gaan maar komt omdat ik niet zo weg ben van bordeaux..Verder zijn het super fijne beschermers heb altijd ook br(zwart,wit,bamboo,lila,babyblauw )