Ik werd namelijk vanmiddag gebeld op mn werk en er werd gevraagd naar : "Dat meisje met de pony met klompjes aan"

Dat was ikke dus

Een of ander plaatselijk cultuurcentrum heeft binnenkort een open dag met daarbij diverse kinderactiviteiten, degene die belde moest dat organiseren en had van iemand gehoord dat ze vorige week bij de Welkoop zo'n leuke pony met klompjes hadden en dat kinderen daar op reden...., de vraag was : "Dus jij verhuurt je pony vaker voor dit soort dingen ? "
"Euh, nou nee niet eerder gedaan, hij is een paar keer mee naar mn werk geweest maar echt verhuren doe ik eigenlijk niet"
"Zou je met hem op de open dag willen komen ?"
Euh, nou ja dat wilde ik best wel doen, Bas weer een middagje verkleed kindertjes sjouwen, prima.
Voelde me best vereerd dat via via ze bij mij aan waren gekomen en dachten dat ik hem verhuurde, blijkt iig dat het een juiste impact heeft gehad en de actiemiddag geslaagd is

Na wat overleg over datum en tijd kwam de vraag : "En wat vraag je ervoor? "
Euh, tsja, vraag ik er voor ? Geen idee, nooit eerder op deze manier gedaan.... Heb maar gezegd dat ik daar nog even over na moest denken, ook i.v.m hoelang het duren zou en of ik hem verkleden moest of niet ( dat moest zij ook nog even overleggen met de rest van de organisatie )
Maar goed, wat vraag je nou voor zoiets ?
Ik steek er aardig wat tijd in, wassen, vlechten, en waarschijnlijk van 10 - 4 met Bas lopen ( met pauzes natuurlijk! )
Ik ben veel te bescheiden om een hoog bedrag te vragen, maar mijn collega heeft een attractieverhuurbedrijf en die zei dat ik best wel boven de 100 euro kan zitten. En dat dat nog vrij laag is.
Ik vond dit superhoog maar hij zei dat een springkussen huren of een andere attractie nog duurder is.
Aan de andere kant... ga maar eens een huifkartocht van een uurtje maken, of een rijles van een uur, dan ben je ook al heel wat euro's kwijt....
Nou ja, om een lang verhaal niet nog veel langer te maken, wat zouden jullie vragen voor zoiets ?
Een dagje compleet verzorgd ponyrijden voor kids tot 10 jaar met begeleiding...