Schappelijke Prijs

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lisa_oud

Schappelijke Prijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-05 21:10

Haaaj..
daar ben ik weer..
ik ben afgelopebn maandag wezen kijken bij een appaloosa maar dit is helaas niets geworden.. hij was toch wat klein van stuk en aangezien ik ee negt paard wil heb ik besloten verder te zoeken.. nu was ik gister op de manege war ik een paar dheb verzorgd..de eigenaren weten dat ik op zoek ben naar een paard.. dus spraken mij aan.. nu heb ik een heel leuk kwpn paard zien staan.. het is een merrie.. 3,5 jaar en licht aangereden.. ze kent de basisprincipes.. de vraagprijs ligt roond de 6000 euro.. ? deze merrie is een kleindochter van het bekende paard Ferro! ben even de naam kwijt van de ruiter waarvan deze is!
mijn vraag is.. wat vinden jullie van de vraagprijs?
Schappelijk of te hoog?
Groetjes LIsa..

Jes

Re: Schappelijke Prijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 21:12

Ik vind persoonlijk deze prijs voor een licht aangereden paard erg hoog...... Het is dan natuurlijk wel een ferro... weet je ook wie de vader is???

Lisa_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-05 21:17

saffier schreef:
Ik vind persoonlijk deze prijs voor een licht aangereden paard erg hoog...... Het is dan natuurlijk wel een ferro... weet je ook wie de vader is???

nee. .dat weet ik verder niet.. ga van de week serieus kijken.. maar wil eerst weten of het een schappelijke prijs is!
Groetjes..

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 23:19

Er lopen zoveel kleindochters van Ferro rond.
In elk geval, ik zou geen 6000 euro betalen omdat het familie van Ferro is. Dan zal ze tpch wel wat meer kwaliteiten moeten hebben en dat is vanaf hier niet te beoordelen.

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 23:26

poeh,is toch wel veel voor een jong licht aangereden paard.wat wel weer voordelig is en prijsverhogend: merrie.
als een ruin iets mankeert is het klaar,als een merrie iets mankeert kun je er mee fokken(als t niet erfelijk is natuurlijk!!) en dat willen verkopers altijd graag in de prijs meenemen.
anyway,ik zou zowieso nooit meer dan 3500 euro voor zo'n jong paard betalen.