Heb een vraag voor opdracht school

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ThUnDeRtIeJ

Heb een vraag voor opdracht school

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-05 18:51

Wie kan mij helpen???

Ik moet opdracht over monty roberts doen ik zal het even opschrijven zoals ik hem heb gekregen.....

Opdracht over het gedrag van het paard
jullie gaan met om met paarden zo zullen jullie weten dat alle paarden een ander gedrag vertonen er zijn verscheidene mensen die het gedrag van het paard onderzoeken en dit gaan verbeteren dese manier van trainen met paarden heet: natural horsemanship dit gaat vooral om paarden met probleemgedrag jullie gaan voor dese opdracht het gedrag van het paard en de manieren waarop mnensen hiermee trainen eens nader onderzoeken en daarover een presentatie houden

Doel van de opdracht:

-er zijn verschillende mensen die met natural horsemanship paarden trainen per 2 tal gaan juullie een persoon verder uitwerken
- er zijn verschillende methodes vantraining met natural horsemanship zoek uit welke?
- met welke methode(s) werkt de persoon die julliej verder uitwerke? leg goed uit hoe deze methode(s) werken
wat sijn de voor en nadelen van natural horsemanship
-wat maakt de mensen zo specuaal die werken met natural horsemanship?

Willen jullie even laten weten heel erg bedankt(K)

Quarterh0rse

Re: Heb een vraag voor opdracht school

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 18:57

Misschien kan je beginnen om wat duidelijker je verhaal en vragen te type aangezien ik denk dat weinig mensen hier uit komen. NH is op een natuurlijke manier met je paard omgaan (zeg kuddegedrag nabootsen) En dit is niet voornamelijk met probleempaarden maar iedereen die een betere band met z'n paard wil krijgen kan zich hierin verdiepen.

Dat je wat mensen vragen stelt over NH is normaal (enquete), maar je heb hier nu de complete opdracht staan die JIJ moet maken voor school en daar is bokt niet voor bedoeld.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 19:06

Huiswerktopics zijn niet toegestaan op bokt.
Hier een slotje.

ThUnDeRtIeJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-05 19:22

Uhm......Weet toch niet wat ze bedoellen
en ik kreeg steeds te horen dat ik langere dingen moest typen en ik geloof dat je dat ook wel S mag doen of niet soms
en ik wil t gwoon weten anders snap ik er helemaal geen hol van

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 19:25

Ooh, ik zie dat ik dit topic nog niet eens op slot heb gezet

Al sik je post lees, zie ik het volgende: de opdracht die jij moet maken voor school. En zoals ik het lees, moeten anderen hier de antwoorden op geven.
Bokt is daar niet de bedoeling voor. www.google.nl is misschien een goed idee?

Hier in ieder geval het slotje.