klachten anky-kleding

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

zoefie

klachten anky-kleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-05 17:58

Waarschijnlijk zal het aan mij liggen....maar weet iemand waar je klachten over Anky-kleding naar toe kunt sturen? Op de offieciele website van Anky kon ik niets vinden. Ook niet met google onder tack factory of technical casuals.
Ik heb een klacht over een trui (die gaat na 2 weken al "pillen") maar ik heb de trui bij horse event gekocht. Dus ik denk dat ik het via een mail moet regelen, maar ik kan niet vinden waar. Dus...wie weet het email adres of de site waar ik klachten kan melden
(het zal ooit wel een keer op bokt ter sprake zijn geweest, maar met de zoek fuctie vond ik ook als niets)

_Sammy_

Re: klachten anky-kleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 17:59

er staat toch gewoon een mail bij daar kan je denk ik gewoon vanalles naar sturen...

CrackerHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 18:02

Kan je hier niet naar bellen of mailen misschien kunnen ze je verder helpen of verwijzen naar de juiste instantie.
Of een klacht indienen bij de winkel waar je het product gekocht hebt.

The Tack Factory BV
Bolst 11a
5469 SC Erp

The Netherlands
Phone: +31 (0)413 211591
Fax: +31 (0)413 213532
E-mail : info@anky.com
http://www.anky.nl/ or
http://www.anky.com

zoefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-05 18:29

sorry, ik had echt overal gezocht. Maar...ik had links een kolom openstaan zodat alleen het blokje contact niet op mijn scherm in beeld kwam. Dom dom dom, in ieder geval bedankt voor het reageren, ik heb meteen een mail gestuurd.
(enne terug naar de winkel kon niet, want ik heb de trui in de Anky stand gekocht op Horse-Event)

CrackerHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 21:43

Goed dat je gemaild hebt! Succes ermee, hopelijk wordt het allemaal goed opgelost.