Welke spullen ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Bumba01

Welke spullen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-05 20:39

Hoi,

Nou, na ong. een jaar of 2 wachten heb ik misschien volgende maand mijn paardje
Nou is mn vraag ;
Waar kan ik een beetje goedkope spullen krijgen zoals, zadel, hoofdstel enzo?

Ik hoor het wel !!
Groetjes Sharona

shadowflower

Re: Welke spullen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 20:43

goedkoop is duurkoop .... ga voor een zadel ,hoofdstel en het *rij gerij* naar een goeie zaak ... je gebruikt het toch elke dag en is het niet goed verkloot je je paard behoorlijk . voor bijvoorbeeld dekens,poets spullen, spulletjes en kleine hebbe dingetjes kun je naar de decatlon ... ik weet dat er in belgie een zit maar er zullen op andere plekken ook nog wel zitten. daar hebben ze goed spul voor erg weinig geld ... een aanbiedingen van goeie merken he

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-05 05:53

Ja ik zag laatst weer een actie van zadelmarkt zadel hoofdstel enzo voor €143,- . Opzich is de kwaliteit wel goed daar hoor Maar ze hebben daar gewoon geen merken zoals Kieffer daarom is het ook zo goedkoop

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 06:53

Je kunt ook eens kijken bij tweedehandswinkels. Daar liggen vaak heel beste spullen voor een redelijke prijs.
Tenminste dat is bij de tweedehandswinkel hier in de buurt het geval. Daar nemen ze echt geen troep aan om te verkopen.
Probeer het eens, je zult zien dat je er heel wat leuke spullen in een goede staat kunt aanschaffen. Het is best de moeite waard.

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 07:17

hey,

Ik ben het met shadowfower eens wat het zadel betreft. Goedkoop bij zadels is vaak duurkoop. Vaak gaan goedkope zadels bij intensief gebruik snel wat mankeren en kun je na een periode van reparaties en opvullen weer gaan kijken naar een nieuw zadel. Merkzadels hebben daarentegen ook langer garantie en service

Daarnaast is het belangrijk dat het zadel een goede pasvorm heeft en het paard niet belemmerd. (koop nooit kosten wat het kost een goedkoop zadel, als je paard echt een duurder zadel nodig heeft i.v.m ligging).

Zie je zadel als een investering waar je samen nog jaren lang plezier van kunt gaan hebben

Divoza verkoopt ook tweedehands merk zadels, misschien kun je daar eens kijken. Hun nemen neem ik aan ook geen troep aan!

Succes met je zoektocht.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 07:54

een zadel zou ik een goede 2ehandse zoeken.

voor de rest kan je op internet rondzoeken naar aanbiedingen en de aanbiedingen bij de plaatselijke ruitershop in de gaten houden.

en een ritje naar de divoza is wel een goede, ze zijn niet heel duur maar hebben veel goede kwaliteit spullen.

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 07:59

Ga lekker rondkijken naar goed 2ehands spul.
En ga goed na wat je echt nodig hebt. Bandages en dat soort dingen zijn (meteen) nodig. Koop eerst alleen de dingen de echt noodzakelijk zijn.

(Ik heb btw nog een goed vzh zadel te koop, en een hoofdstel voor weinig geld.)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-05 16:09

Ik ga vanavond naar een winkel met allemaal 2e hands paardenspullen

Ik heb dus mijn eigen paardje gevonden
Foto's komen nog

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-05 16:17

Mag hier misschien een slotje op ?

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 17:11

Ik heb misschien nog een tip. Je hebt vaker bij bijv. de hyporama van die tenetenkampen als je vlug bent heb je best nog leuek spullen voor een leuk prijsje!!