Paardenverhuur in buurt van Utrecht

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

francine

Paardenverhuur in buurt van Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 18:20

Hey!! ben hier net nieuw op 't forum. ik heb een vraagje wat betreft paardenverhuur. ik zou namelijk heel erg graag een keertje een buitenrit ergens maken op de veluwe of ergens anders in de bossen bv. maar ik heb niet meer zoveel zin om met een groep mee te gaan. Heb acht jaar paard gereden en vind het leuker om met paar vriendinnen te paard op pad te gaan. ik kan alleen niks in de beurt van utrecht iets vinden waar je gewoon paarden kunt huren voor een paar uurtjes.. hoop echt dat iemand een tip voor mij heeft,en heb weer zo'n zin om te rijden!!!!Groetjes!!!

Dreamy

Re: Paardenverhuur in buurt van Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 19:51

Ik hou dit topic even in de gaten, ben er ook nieuwsgierig naar!

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 21:01

Probeer het eens bij Boonzaaijer in Leersum
Volgens mij verhuren ze de paarden die ook voor de trouwkoetsen lopen.
Dan kan je dus met een brave "tuiger" het bos in.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 23:00

Manege De Boshoeve in Soest. Daar kun je buitenritten maken in de bossen van Lage Vuursche, Soest en Baarn en je kunt zelfs helemaal naar Hilversum of Laren rijden (boskaart is op de manege te verkrijgen).
Als ze je niet kennen daar, moet je eerst even voorrijden in de bak voor je zonder begeleiding naar buiten mag (cap is verplicht!) en een formulier met voorwaarden ed. tekenen.
Als je wilt kan ik je het telefoonnummer wel pb-en.

Blueberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 23:17

Volgens mij is paarden verhuur in nederland zonder begeleiding verboden...
ik rijdt zelf 10 jaar in Utrecht en omgeving en heb geen problemen met begeleide ritten het enige verschil is dat je zeker weet dat je niet verdwaald. Vind ik wle zo prettig. Wat ik wel weet is dat je verplicht bent een ruiterbewijs te hebben wil je een paard huren zonder begeleiding.
Als ik jou was zou ik eens rondkijken op paarden.pagina.nl daar is genoeg te vinden. In deze tijd van het jaar is het rustig met buitenritten en als je met een paar vriendinnen rijdt is de kans groot dat je alleen met hen rijdt.
plezier!

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 00:36