Rijvereniging in Twente?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneAa

Rijvereniging in Twente?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 20:44

Omdat ik binnenkort wil gaan starten moet ik me eerst aanmelden bij een rijverening. Ik heb al gekeken bij de Twentsche ros, maar daar koste alles bij elkaar 200,- euro per jaar. Dit vind ik toch wel erg veel omdat ik heb gehoord dat er ook vereningen zijn waar je maar 50,- per jaar hoefd te betalen.

Bij welke rijvereningen zitten jullie en hoeveel kosten deze per jaar? Omdat ik nog maar 8 maanden wedstrijden kan rijden (ivm studie) zoek ik een niet al te dure, zodat ik niet te veel geld weggooi voor de maanden dat ik geen wedstrijden kan rijden.

Achterom

Re: Rijvereniging in Twente?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 21:14

Ik zou zeggen, pak het telefoonboek er eens bij!
En tsja, een vereniging organiseert voor die 200 euro natuurlijk wel wat meer dan alleen je startkaart...

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 21:18

probeer Bögelscamp eens, alleen voor een startkaart is die het goedkoopste.. dacht dat je dan alleen eens per jaar moet helpen met een concours....

de Martiniruiters te Losser kosten 14.50 per maand, heb je wel 1 X per week les, gezellige club en een binnen bak die vaak vrij is (behalve de avonden dat er les is )

Steph__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 21:08

Idd, Bogelscamp.. www.bogelscamp.nl eenmalig aanmelden geloof ik 25 euro vervolgens 50 euro op jaarbasis, zonder lessen en 1 keer per jaar helpen met concoursen..

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 22:10

iets dichter bij jou in de buurt is slangenbeek in hengelo, weet niet wat die kost maar heb eens gehoort dat die goedkoop was.