Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
rockey schreef:ow en ik ben er vergeten bij te vermelden dat ik mijn trens en stang in 1 kleur heb, en in dezelfde kleur, ik had eerst een sprenger trens en stang met 2 verschillende materialen maar dat vond ik niet zo mooi om te zien, het is tegenwoordig wel toegestaan:)
Deze is meer gevormd naar de mond en heeft hij zo weining mogelijk druk op de tong. 

Javmo schreef:rockey schreef:ow en ik ben er vergeten bij te vermelden dat ik mijn trens en stang in 1 kleur heb, en in dezelfde kleur, ik had eerst een sprenger trens en stang met 2 verschillende materialen maar dat vond ik niet zo mooi om te zien, het is tegenwoordig wel toegestaan:)
Ja klopt![]()
Ik rij met een K&K conrad met dubbele tongvrijheid omdat mijn paard over elke stang en ook trens zijn tong gooit behalve bij deze. Hij kreeg het zelfs bij een stang met minder tongvrijheid voor elkaar om zijn tong tussen de stang en de trens te krijgenDeze is meer gevormd naar de mond en heeft hij zo weining mogelijk druk op de tong.
Omdat deze van aurigan werd me overal verteld dat het verplicht was om de trens van het zelfde materiaal te gebruiken.
Dus heb ik er een trens bij van K&K ook aurigan.
en nu blijkt dat het wel mag om met 2 materialen te rijden![]()