ervaringen met SUBLI EM

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Princess

ervaringen met SUBLI EM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-05 23:46

Wie heeft er ervaring met dit voer?en wat zijn jullie ervaringen voeren jullie het al lang etc. etc.

Renske_

Re: ervaringen met SUBLI EM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 00:01

ik heb het een hele tijd door de slobber gevoerd, anders eet de mijne het niet(die is zooo kieskeurig )
ik merk dat hij meer energie kreeg, en ook veel soepeler was maar hij werd niet vervelend, druk of onhandelbaar(zoals hij van pavo brok wordt!)
nu voer ik ipv brok+muesli en daarbij dus slobber met subli EM alleen nog power plus mix van Havens en muesli
wel geef ik hem na een flinke inspanning nog s;obber met daardoorheen subli EM

ik heb er toen een tijd terug steeds zo'n schepje van 300 gram bij gekregen, hij krijgt 1 zo'n schepje per keer

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 14:18

tegenwoordig zijn die schepjes wat groter geloof ik, 500 gram ofzo de mijne krijgt nu 2x per dag 2/3 schepje, ben nog aan t opbouwen maar denk dat ik m wel op 2/3 schepje hou als het 500 gram is

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 15:28

Ik heb het lange tijd gebruikt toen Patos nog vaak wedstrijden liep en de hele week in training stond. Patos is gegevoelig voor spierbevangenheid en daarom moest ik minder brok voeren dan eigenlijk noodzakelijk was voor de arbeid. Subli EM heb ik dus als brok-vervanger gebruikt. De laatste tijd train ik minder fanatiek omdat ik tijdelijk geen wedstrijden rijd en nu voer ik slechts wat brok en Pavo Kruidenmelange bij. Oftwel, zodra de benodigde hoeveelheid voer groter wordt, ga ik weer bijvoeren met Subli EM. Ik vind het super spul, ze gaan ervan glanzen, maar zitten ook lekker in hun vel, worden niet te heet maar hebben wel genoeg power.

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 19:22

vind het zelf ook super sul mijn paard krijgt het nu pas 3 wkn dus de echte resultaten kan ik nog niet zien maar ze ziet er wel goed uit, der vacht!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 20:13

Dennis krijt het zomers in het dekseizoen. Op gewoon brok red hij het niet. Ik moet hem dan 2 kg merriebrok geven en dan valt hij nog af(op sportbrok enzo red hij het ook niet).
Nu kijgt hij zomers een halve kg Havens dravers brok en een beetje Subli EM. Dan blijft hij redelijk vol(nog niet maar mijn zin, maar ik voer me rot, hij word er zelfs sloom van als ik hem te veel ga voeren) en dan het dekseizoen moet ik hem in eens van de brok afhalen anders word hij weer te dik(zoals hij er nu bij staat ).

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 12:14

nog meer mensen?