Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
maar de muizen vierden er idd feest in. Een halve baal was gewoon leeggelopen tegen de tijd dat ik eraan toe was.
Zet er een terrier naast, dat wil wel eens helpen
florentijn schreef:Je kan vlas kopen bij de ranzijn!
Orly schreef:Bij die paardenwinkel in Oostzaan in het Twiske verkopen ze het ook. En volgens mij ook bij de Tijdsgeest.
Yvonniej schreef:Mijn paarden staan al jaren op vlas, en het valt mij op dat het nu goedkoper aan het worden is.
Ik bestaalde eerst bijna 7 euro voor een pakje, en nu heb ik een adres waar bij ik momenteel 4,50 betaal en ook nog eens de 11e gratis krijg. Normaal kost het daar 5,50, het is nu in de aanbieding.
.
crazycactus schreef:Yvonniej schreef:Mijn paarden staan al jaren op vlas, en het valt mij op dat het nu goedkoper aan het worden is.
Ik bestaalde eerst bijna 7 euro voor een pakje, en nu heb ik een adres waar bij ik momenteel 4,50 betaal en ook nog eens de 11e gratis krijg. Normaal kost het daar 5,50, het is nu in de aanbieding.
.
Volgens mij halen wij het op het zelfde adres in Stadskanaal???

vossebier schreef:Grardus van manege veldt laat het altijd in een container komen (dus geen ratten) en het is hetzelfde vlas als wat er uit die pakken komt. Misschien dat je hem eens kan bellen/vragen????