Wie weet er goede instructie omgev. Barendrecht (Rotterdam)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

San

Wie weet er goede instructie omgev. Barendrecht (Rotterdam)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-05 10:04

De titel zegt het al.

Helaas is mijn oude instructrice verhuisd, dus moet ik op zoek naar een nieuwe instructeur-trice. Ik ben voor mijzelf en mijn paard (nog geheel aan de basis) op zoek naar goede dressuur instructie (aan huis) in de omgeving van Barendrecht.

Zelf heb ik met mijn andere beestje Z2 gereden, dus wel iemand die ook richting dit wedstrijdniveau lessen kan blijven geven. We hebben de tijd en ik wil niks forceren, dus ook iemand wiens idee over lesgeven darabij aansluit. Het paard komt altijd eerst. Weet je iemand die heel goed lesgeeft help mij dan uit de brand.

Alvast heel erg bedankt!

Caadhola

Re: Wie weet er goede instructie omgev. Barendrecht (Rotterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 16:37

heb je een pm gestuurd.

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 19:06

Mijn eigen instructeur.. Alleen die heeft het heel erg druk en ik weet niet zeker of hij die kant opgaat..
Hij is heel erg op de basis gericht.. Die moet goed zijn, dan pas kan je verder werken.. Tot welk niveau hij zelf rijdt of les kan geven weet ik niet..

En ik ken nog een Grand Prix Amazone uit Dordrecht.. Ik weet ook niet of zij jouw kant opgaat.. Zij geeft ook goed les en niet te overhaast, maar zover als het paard het aankan..

San

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 20:46

Wie is jouw eigen instructeur dan? En heb je van die Grand Prix amazone uit Dordrecht misschien info of telnr.. dan zou ik haar eens kunnen bellen. Of misschien dat jij het na zou kunnen vragen eventueel en dan misschien hier even post of pbt of ze hier in de buurt komt?