Marktonderzoekje over pensionstal en ruitersportzaak!!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

rodalover

Marktonderzoekje over pensionstal en ruitersportzaak!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-05 19:19

moet voor school een marktonderzoek doen ik heb een paar vragen:

ik wil het volgende van jullie weten wat je mening is:
wat willen jullie voor een luxe acommodatie met stapmolen, binnenbak 20 x 40, buitenbak agterbergbodem 20 x 60, ruime stallen van 4 x 4 en weidegang betalen??

en wat vinden jullie als je in een ruitersportzaak zijn belangrijk zoals grootte, assortiment, personeel enz.

alvast bedankt

susan_opel

Re: Marktonderzoekje over pensionstal en ruitersportzaak!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 19:57

wat willen jullie voor een luxe acommodatie met stapmolen, binnenbak 20 x 40, buitenbak agterbergbodem 20 x 60, ruime stallen van 4 x 4 en weidegang betalen??

150-200 euro

en wat vinden jullie als je in een ruitersportzaak zijn belangrijk zoals grootte, assortiment, personeel enz.

lage prijzen, groot assortiment (ook voor shetlanders), overzichtelijk, personeel dat niet continue achter je aan loopt.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 20:22

luxe accomodatie (wel graag met leuke mensen ) dan is het wel 220 euro waard
hoeft niet enorm groot te zijn maar wel normale prijzen, redelijk ruim assortiment en personeel dat weet waar ze het over hebben.

Patsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 20:25

Luxe accomodatie; Ligt helemaal aan de lokatie. In de randstad betaal je hier zeker meer dan 300 euro voor. Ik wil dat niet betalen, en sta dus zonder binnenbak.
Ruitersportzaak: Groot assortiment en goede kwaliteit, vriendelijk personeel en vooral goede service!

rodalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-05 20:27

ik woon zelf in brabant maar als je 200 honderd vraagt dan hou je er bijna niks over want aan voer stro water enzo dat kost tussen de 100-150 euro en dan nog eens de accomodatie en dan eigenlijk nog de uren die je er zelf insteekt

rodalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-05 20:29

heb ik moeten uitrekenen ik betaal zelf ook waar ik sta 200 euro in de maand en dat is duur hier :S
je kunt bij boertje gaan staan maja daar worden ze een keer per week uitgedaan de mijne zoiezo elke dag de drollen eruit en om de dag minimaal de natte plekken eruit. ligt er een beetje aan hoe die man met zijn werk zit hij zit namelijk bij de technische recherche dus soms heeft van die gekke werktijden

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 20:39

Ik denk zo'n 300 euro. Dat is iets meer dan dat ik nu betaal, maar ik heb nu ook geen binnenbak en stapmolen.
Ligging is voor mij ook belangrijk. Ik rij graag in het bos of op de hei. Dus voor mij is dat belangrijker dat dat in de buurt is dan een binnenbak en stapmolen.

paardjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 21:12

ik wil het volgende van jullie weten wat je mening is:

Ik heb geen eigen paard maar ik denk dat € 300 me een mooie prijs lijkt..!
En in een ruitersportzaak vind ik de volgende dingen belangrijk:

- ze moeten van 1 product meerdere merken hebben zodat je kan vergelijken.
- personeel moet behulpzaam zijn

rodalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-05 09:35

ff nog een ding er bij: met uitrijmogelijkheden in de campina of de loonse drunense duinen

rodalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 16:06

ik dacht ik krijg hier super veel meningen te horen!!! dat zit meestal wel goed op bokt

iemand nog iets?