Help! Ik snap niets van startkaarten en winstpunten!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ericaa

Help! Ik snap niets van startkaarten en winstpunten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-05 14:56

Haai!

Ik heb een vraag, en een domme.. Haha.. Mijn intructrice vind dat het tijd word om wedstrijden te gaan rijden.. Maar, wat zijn de kosten van startkaart etc. En hoe zit dat met de winstpunten?

Alvast bedankt!

greetzz Amber

oosterhoff

Re: Help! Ik snap niets van startkaarten en winstpunten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 15:00

kijk amar op de site van de knhs. daar staat alles op.
even in het kort
je moet lid zijn van een vereniging.
dan moet je een startkaart aanvragen
en dan kan je je als je je coupons hebt ontvangen aanmelden en voor de winst gaan:)

wat winstpunten bedreft moet je gewoon even op de site kijken daar zijn al zo veel topics over geweest

caat_eve

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 15:28

zoals oosterhoff al zij meot je lid zijn van een vereniging en moet je een startkaart aanvragem, dat doet de vereniging waar je lid bij wordt. dan moet je b starten (want ik neem aan dat je nog nooit wedstrijd hbet gereden). je moet gewoon een proef rijden en bij 156 punten heb je 1 winstpunt, 169 2 wp, 182 3 wp. maar dat wordt nu weer anders met de nieuwe proeven. dan mag je met 10 wp over naar de l1, dan l2, m1, m2, z1, z2.

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 15:31

Op de site van het Knhs kun je idd veel info vinden.

Je moet idd lid zijn van een (door het knhs erkende) rijvereniging. Je paard moet officieel gemeten zijn. Je kunt op je ponyclub een formulier aanvragen voor de startkaart aanvraag. Deze vul je in, met de naam van je paard, categorie, springen of dressuur, ras enz. Dat stuur je op naar het KNHS en binnen 2 weken krijg je je startkaart opgestuurd.

over winstpunten:
Kheb alleen verstand van de dressuur. Maar in grote lijnen gaat het zo: Als je 156 punten of meer voor je proef hebt het je 1 winstpunt. Dan heb je op alle onderdelen gemiddeld een 6 gehaald. Vanaf 168 punten heb je 2 winstpunten.
Deze punten verzamel je zeg maar, en als je er genoeg hebt, kun je over naar de volgende klasse. Met 10 winstpunten mag je over en met 20 moet je volgens mij.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 17:48

Ik zet dit topic op slot omdat alle info op de site van de KNHS staat vermeld.
Mocht je nog vragen hebben na het leze van de site dan kun je die stellen op WD. (wedstrijden)