Castreur in Zuid-Holland

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Linda_Fleur

Castreur in Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-05 13:49

Ik heb een heel erg leuk hengstje op het oog maar op de stal waar ik hem neer wil gaan zetten mogen geen hengsten. Nu zit ik er dus aan te denken om hem dan te laten castreren. Ik heb net de DA opgebeld maar vroeg me ook af of jullie een goede castreur kennen in Zuid-Holland die het aan huis doet. En evt een telefoonnummer kan geven en wat hij ervoor vraagt?

GCH

Re: Castreur in Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 14:01

Meursing doet het thuis
De Delta doet het thuis
Laatstgenoemde heeft de mijn op stal gecastreerd en ik vond het erg netjes gaan. Ik heb er ongeveer 200-250 euro voor betaald.

voor info kun je pb-en

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-05 14:02

Ja ik heb inderdaad Meursing daarnet gebeld en die doen het thuis maar ik ben op zoek naar meer opties om een beetje prijzen en ervaringen te vergelijken.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 14:21

Persoonlijk ben ik niet zo voor een castreur. Pas nog een verhaal gehoord van iemand, was niet zo smakelijk... maar ja, aan de andere kant, bij een DA kan het ook mis gaan.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-05 14:32

Ja dat ben ik ook van mening, bij een da kan het net zo goed mis gaan. Daarom zoek ik ook naar een goede castreur waarvan al goede verhalen zijn. Anders ga ik gewoon naar de DA