goede openingszin gezocht....

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

oosterhoff

goede openingszin gezocht....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-05 13:41

Ik heb ruzie gemaakt met mijn instructeur, of eigenlijk vindik dat hij met mij ruzie heeft gemaakt. Van mij hoeft het niet goed te komen maar ik vind het kinderachtig om het niet uit tepraten.
Nu moet ik hem dus maar gaan bellen, hoewel ik vind dat hij dat al wel had mogen doen, maar ik weet even geen openingszin.... Iemand misschien een goed?

Alocasia

Re: goede openingszin gezocht....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 13:42

Hallo, met .... . Ik bel om te zeggen dat ik het toch heel vervelend vind hoe het gelopen is.

En dan de rest van het gesprek moet je zelf invullen want ik weet niet wat er precies is gebeurd

horseNL00

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 13:49

vind ik ook. zeg wat je vindt en wat je voelt. Als je iemand vertelt hoe je je voelt dan kan die ontvanger van de boodschap alleen maar meeleven tonen. Maar breng het wel rustig en probeer niet boos over te komen. Good luck!

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-05 13:51

horseNL00 schreef:
vind ik ook. zeg wat je vindt en wat je voelt. Als je iemand vertelt hoe je je voelt dan kan die ontvanger van de boodschap alleen maar meeleven tonen. Maar breng het wel rustig en probeer niet boos over te komen. Good luck!

Tja das nou juist het probleem.... Hij heeft geen medelijden met me. Daarom ben ik toen ook boos weggelopen. En het is inderdaad ook erg moeilijk om niet boos te worden. Ben bang dat ik weer in tranen uitbarst van kwaadheid en verdried omdat ik toch niet begrepen wordt

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 14:55

Ehm misschien is dit een goed Hay met die en die.. ik bel je even omdat ik me heel vervelend voel over hoe het gegaan en daar wil ik het toch nog even met je over hebben....

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 17:54

Zo zou ik het idd ook aanpakken Chronos

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-05 17:58

Nou na al mijn moed bij elkaar geraapt te hebben heb ik maar gebeld en ben ik bevestigd in mijn mening....
Aan mij zal het niet meer liggen. Blijkbaar heeft hij geen respect voor mijn gevoel.... Nou dan kan ie de pot op.
Einde verhaal.... Jammer van de moeite en de tijd,geld dat ik in zijn paard heb gestoken..... ach. laat ook maar

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 18:02

wat vervelend dat het zo gegaan is.
Is je instructeur echt zo gevoelloos? Wel balen zeg, misschien heeft het gewoonwat tijd nodig...

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-05 18:09

Mas schreef:
wat vervelend dat het zo gegaan is.
Is je instructeur echt zo gevoelloos? Wel balen zeg, misschien heeft het gewoonwat tijd nodig...

Tja die tijd krijgt hij iig niet meer van mij. Hij geeft prima aanwijzingen en ik ben er een heel eind verder mee gekomen(daarom vind ik het ook zo jammer dat het nou zo moet aflopen) maar hij is wel van de klassieke strenge training. echter lijkt het of hij denkt dat ik van beton ben. Gelukkig kan ik het hier lekker van me af schrijven. Zit ik daar jankend aan de telefoon blijft hij maar op slechte punten hameren. Tjonge ik dacht dat als je 50 was je wel zou weten hoe je mensen met respect en eigenwaarde zou moeten behandelen. Maar nee....

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 18:16

He vervelend zeg! Weet niet zo goed wat ik nou moet zeggen om je te helpen...
Als hij echt zo weinig respect heeft voor jou gevoelens is het misschien maar beter dat je niet meer bij hem lest... Paardrijden moet wel leuk blijven natuurlijk en dat kan niet als er geen rekening met je wordt gehouden...

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 18:22

vervelend dat het zo loopt, maar als het van jou ook niet zo nodig hoeft dan zou ik er ook niet veel meer voor doen, al helemaal niet als hij doet zoals hij doet (wat ik nu dus begrepen heb uit het topic), en leeftijd is iets anders als mensenkennis en ervaring over hoe je met mensen moet omgaan
ben maar blij dat jij het beter kan en dat niet iedereen zo is zoals hij