Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LuckySpirit schreef:Ik zou zelf toch buiten de trailer hoofdstel omdoen. Je hebt toch ook nog een halster touw om effe om zn nek te houden zodat ie niet weg kan.

Lies1 schreef:Ik zal haar ook nooit vastzetten aan de trailer hoor, met geen enkel paard.
Bij mijn vorig paard, deed ik bij aankomst op het wedstrijd terrein in de trailer het hoofdstal om (zadel had hij al op), daarna laadde ik hem uit en stapte erop.
Maar nu heb ik een jong paard, wil eigenlijk het liefst (tenminste als ze druk is), in de trailer het hoofstel om doen. En dan denk ik, lijkt me verstandig, het halster er weer overheen en dan uitladen.
mirgino schreef:en thuis staat ze toch ook gewoon vast of aan de stal of aan een ring in de muur,dus waarom niet aan de trailer?
Urielle schreef:Ik deed eigenlijk nooit een halster eroverheen (vraagje tussendoor: waarom doen jullie dat eigenlijk dan?), wel een longe aan het bit voor het geval hij met een noodvaart achteruit schoot.

.
. Urielle schreef:Ik deed eigenlijk nooit een halster eroverheen (vraagje tussendoor: waarom doen jullie dat eigenlijk dan?), wel een longe aan het bit voor het geval hij met een noodvaart achteruit schoot.
En omdat ik mijn paard dus wel gewoon aan het halster aan de trailer vastknoop met opzadelen. Ik ben nl vrijwel altijd alleen. En met een zadel op de trailer inschuiven, dat vind ik dus weer helemaal niets.