Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
manonnetjoe schreef:Meisje bij ons op stal had er een, maar die is zaterdagnacht gejat! Ze zei dat hij op maat gemaakt was en heel fijn is
kimmy1985 schreef:ik ken de rocky zadels als wat goedkope zadels en niet echte kwaliteit.
Bitch schreef:hoe duur zijn ze dan?
irish_lady schreef:Ik had een imperial rocky, is dat dezelfde? Zo ja: flutzadel, mijn paard zijn hele rug mee verknoeid!
maar mijn eigen zadelbontje deed wereld wonderen
)
) nickyu schreef:rocky is iig GEEN x markt kwaliteitje ..
als je je rug verkloot door dit zadel betekend het simpel weg niet veel meer dat dat zadel dus niet paste (op mijn huidige paardje past geen kn geen kiefer ..zijn dat dan ook knudde zadels??)
je kunt het vergelijken met een kwaliteit ergens tussen de rossner en de basline in ,
bepaalde mensen die een superzachte zit gewent zijn zullen hem hard vinden anderen weer zacht (dat ligt er echt aan wat je gewent bent aan de andere kant zat ik laatst op een kieffer die voelde alsof die van beton gemaakt wasmaar mijn eigen zadelbontje deed wereld wonderen
)
tegen de 600 kompleet met beugels en riemen en singel klinkt zga aannemelijk , gangbaar is iets minder ..
al met al geen prutzadel maar ook geen medium kwaliteit (naar mijn mening dan )
(en nee (moddies) ..ik verkoop ze niet)