Helllup! Kerst kostuum voor kerst wedstrijd!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Eilatan

Helllup! Kerst kostuum voor kerst wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-05 15:57

Ik heb dringend hulp nodig!
Ik doe zoals elk jaar mee met kerst springen, en nu dit jaar neem ik voor het eerst mijn eigen paard mee. (daarvoor reed ik op manege paarden mee)

Nou is het de bedoeling dat je versierd komt op de wedstrijd, en de orgineelste/leukste combinatie krijgt de versierprijs.

3 jaar geleden had ik deze prijs gewonnen, ik reed op een zwart paard en had een rode front en neusriem, een gewei op haar kopstuk gemaakt, manen met rode lintjes en een rood bont chabrak met witte pluizen bolletjes eraan. Zelf had ik een rode jas met nep bont en versierde cap enzo. Het zag er erg cool uit.
Het jaar daarna had ik niet veel eraan gedaan maar wel het springen gewonnen, en het jaar daarna mislukte mijn versiering (alles viel eraf enzo, komt omdat het een manege paard is he, maar 5 minuten om alles te doen..)

Maargoed, dit jaar dus met mn eigen knol, maar ik heb geeeen ideee wat ik met haar moet doen qua versiering!!
Foto van Flower:
Afbeelding
Afbeelding

Ze is dus een donkere appelschimmel met lange manen en voorpluk, op de foto zijn deze ingevlochten. Ze heeft geen dekens en wordt niet geschoren, dus heeft zeker met kerst een lekkere wintervacht.
De versiering mag best rammelen of wapperen, daar went ze maar gewoon aan.
Ik gebruik de optoming van een van deze 2 fotos, maar wel zonder de matringaal vork. Het voortuig komt er natuurlijk wel aan.

Ik hoop op goede ideen!!

plotie

Re: Helllup! Kerst kostuum voor kerst wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 17:09

kan je zo geen vals baardje hangen haha

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 20:49

Heb je het gewei nog?
Ik heb ooit eens een kerstshow gereden met een gewei op z'n hoofd, bellen om z'n nek en z'n neus met theatersmink rood gemaakt. Zelf een kerstmannen jas en muts op.
Wij moesten het ook met muziek doen en ik had het liedje van Rudolf the Rednose Raindeer.
Succes ermee!

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-05 07:24

silvester, ja met die schmink is wel grappig!! Ging dat niet irriteren?

plotie -> haha, ja ik kan het ook omdraaien, paard verkleed als kerstman en ik als rudolf hahaha!

Laska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 07:38

Wij hadden met onze uitvoering koeien( ja koeien!!)

Je kan in de betere ruitersport zaak rond kerst een soort verf halen die wit is en oplicht in het donker voor paarden,

Misschien kan je dat zulke vlekken als koeien maken of wat anders leuks met de witte 'verf'?

Succes!