Mijn nieuwe paardje heeft een lichte vos kleur..
Voordat ik nieuwe dekjes & setjes koop zou ik graag willen zien wat ik mooi op een vosje vind staan!
Daarom;
Graag foto's van jullie vosje met een dekje of een setje op!
Alvast bedankt!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) 

)

Antoinette schreef:Meeste donkere kleuren staan mooi bij een vos. Zoals donker blauw, donker grijs en donker groen.
Maar donkerbruin heeft toch wel mijn voorkeur. Voorbeeld van donkerbruin bij mijn paard.
http://www.mijnalbum.nl/Foto=43OZQVM3[/img]
)
Alytje schreef:felgeel staat juist super mooi!! ik heb een felgeel dekje voor mijn vos shet en ik vind het echt heel mooi![]()
mijn turqouise dekje
en verder vind ik alle kleurtjes die al genoemd zijn ook erg leuk op een vos
kan binnenkort wel even een foto maken, als onze digi het doet
Alytje schreef:nee sorrykan binnenkort wel even een foto maken, als onze digi het doet
Antoinette schreef:Meeste donkere kleuren staan mooi bij een vos. Zoals donker blauw, donker grijs en donker groen.
Maar donkerbruin heeft toch wel mijn voorkeur. Voorbeeld van donkerbruin bij mijn paard.
AMMieJLoveR schreef:
woow die staat echt mooi!
welke kleur is het? ja hehe ik zie ook wel dat het donkerbruin is maar ik bedoel de naam van anky
chocolade bruin ofzo??
Alane schreef:licht/baby blauw, jeansblauw, marineblauw, zwart, camel, creme, paarstinten, oranje/roest, groentinten.. eigenlijk wel alles maar geen rood.....