hej op zich niets negatiefs over deurne, want ik ben er zelf nooit geweest dus mag eigenlijk geen mening hebben. maar ik werk nu zelf op een pensionstal en een collega van mij heeft wel op deurne gezeten. van haar hoor ik wel eens wat over deurne.
je leert er vooral discipline en heeel hard werken zegt ze. en volgens mij moet je echt wedstrijden rijden, het liefst al in de L en ze schijnen er echt superstreng te zijn.
maargoed ik heb eigenlijk nog nooit iets positiefs gehoord over deurne, dus het moet echt wat voor je zijn.
maar deurne is trouwens niet de enige optie hoor. als je havo hebt gedaan kun je ook management en paardenhouderij op de cah in dronten doen of op larenstein. en als je vmbo hebt gedaan kun je ook naar het groenhorst in barneveld. daar heb je ook een niveau 4 opleiding management en paardenhouderij. zelf doe ik nu niveau 3 paardenhouderij, een bbl opleiding. betekent dus dat je 4 dagen werkt en 1 dag op school zit. naar mijn mening leer je zo het meest omdat je heel veel in de praktijk leert, en alles wat je op school leert kun je dus ook in de praktijk oefenen.
maargoed het is jouw keuze en als je naar deurne wilt moet je goed uitzoeken of het wel wat voor jouw is, want het schijnt heel veel mensen tegen te vallen.
groetjes!