Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Er is dus niks mis met penny's, je moet juist genieten van die tijd! Misschien zijn wij volwassen bokkers wel wat jaloers op de penny's omdat onze penny tijd al voorbij is

Citaat:Bijvoorbeeld zomaar je paard voeren omdat hij te dun is en verwaarloosd wordt, dat soort dingen.
Loesjuh schreef:Maar je hebt ze ook die denken alles beter te weten en te kunnen en dat dus ook doen.

Juco schreef:Ik leg ze vaak uit waarom dingen gebeuren zoals ze gaan en waarom ze iets niet mogen. Vaak luisteren ze dan gewoon hoor.
Loesjuh schreef:Er is niks mer Penny's, dat zijn we allemaal denk ik wel eens geweest.
Maar je hebt Penny's en Penny's. De leuke meisjes die gek zijn op paarden en een geweldige fantasie hebben. Zoals de TS dus omschrijft.
Maar je hebt ze ook die denken alles beter te weten en te kunnen en dat dus ook doen. Bijvoorbeeld zomaar je paard voeren omdat hij te dun is en verwaarloosd wordt, dat soort dingen. En dat zijn degenen waar je op Bokt het meest over leest volgens mij.

zei is 9 en 1.42 ofzo en m'n pony 1.56 ..
dat vind ik wel stom van sommige pennymeisjes dat ze beetje brutaal zijn en denken dat ze zo op iedereens paard mogen klimmen omdat hun toevallig alwel 1 jaar rijden
:p
Ik vind het bijvoorbeeld heerlijk bezig te zijn met de IJslanders van een vriendin van mijn moeder, ben ik nu ook een penny
?
en erg handig op een manege, want als ze mijn paard borstelen, zij blij ik blij
shadowflower schreef:ik was vroeger een penny die alleen maar droomde ... op de manege opkeek tegen die grote paarden . van wel 1.40 M en opkeek naar mensen die beter reden
(bijna 30
) maar zonder dollen.. misschien hebben de irritante penny gewoon een verkeerde naam..ze kunnen zo leuk zijn die kleine penny's en natuurlijk heb je van die kinders er bij zitten die we wel kunnen.
.....Maar aan de andere kant zijn wij toch de volwassenen en kunnen we daar toch normaal en verstandig mee omgaan????(keertje uitschieten met
kan helpen)