Ik sta nu op een boerderij waar ik het niet echt naar mijn zin heb. Vandaag bijvoorbeeld..
Ik wil dat mijn paard (vanwege het weer) weer een deken op krijgt 's nachts, en als het minder weer is overdag ook. Nu vind ik dat dat gewoon moet kunnen, maar mijn stalhouder belt me elke keer op als ik een deken op mijn paard heb liggen. Elke keer krijg ik dan een telefoontje met: 'Lisanne, was je soms vergeten zijn deken eraf te halen? Ik haal hem er nu af hoor!' waarop ik dan vervolgens weer antwoord: 'Nee, tuurlijk ben ik dat niet vergeten maar ik wil hem met dit weer gewoon met een deken op hebben.' Dat moet gewoon kunnen, vind ik..
. Alleen mijn stalhouder neemt het daar niet mee en blijft maar doorzeuren dat het slecht is voor een paard om een deken op te hebben enz. enz, maar ik ben het daar dus niet mee eens. Vervolgens zegt ze dan aan de telefoon dat ik het zelf maar moet weten omdat het mijn paard is, maar als ik er dan de volgende dag kom, is de deken er gewoon afgehaald! Dat kan toch niet zomaar? 
Zo nog een voorbeeld, ik wil altijd graag mijn paard zonder halster op de wei hebben, dat omdat ik dat veiliger vind. Nou, goed en wel.. stalhouder heeft beloofd om 'm ZONDER halster op de wei te zetten. Kom ik de volgende dag aanzetten, staat ie MET halster in de wei
. Ik natuurlijk weer naar stalhouder toelopen, met weer zo'n vaag antwoord: 'Oh, maar ze staan toch in de kleinere wei, wat maakt het dan uit die van mij staan ook met halster!' Of zij haar paarden met halster zet, maakt mij dan niet uit, dat moet ze lekker zelf weten. Als ik dan zeg dat ze zelf moet weten wat ze met haar paarden doet, maar de mijne gewoon lekker zonder moet laten, gaat ze er tegenin. Ze gaat gewoonweg OVERAL tegenin. Alsof ze alles beter weet? Ik vind het kortom gewoon heel erg vervelend. Er zijn nog veel meer dingen voorgevallen waarover ik niet tevreden ben, maar die zal ik jullie maar besparen
Ik naar stallen wezen zoeken en er op een paar wezen kijken, en heb er inmiddels al één gevonden. Die zitten alleen vol, dus moet ook nog even wachten..
Sorry voor het lange verhaal, en bedankt voor de bokkers die de moeite hebben genomen dit te lezen. Ik weet niet of jullie er wat mee kunnen, maar mijn vraag is meer; Wat vinden jullie hier nou van, en wat zouden jullie doen in mijn geval?
Liefs,
Miiss_Siisii.
Heb ook al een andere plek gevonden, btw.. 
Inderdaad erg vervelend... Maargoed! ik heb over een halfjaar eigen stal en bak aan huis, dus dat is fijn. Hoop voor je dat het goed komt. Zeg maar eens even flink wat je ervan vindt... schrijf desnoods een brief, wil ook nog wel eens werken
succes
. Voorwaarden heeft ze sowieso al niet geaccepteerd, en ze heeft net weer zitten bellen.. voel me er echt niet meer goed bij, maar het kan nog een paar maanden duren voordat er een plekje vrijkomt op de nieuwe stalling die ik heb gevonden