Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Fielychi schreef:Hoorde net van een vriendin dat gewone schoenpoets niet ideaal is, aangezien je het vreselijk hard moet oppoetsen en ze blijven maar afgeven. Ze heeft er al een witte broek mee verpest.
klomp schreef:ehm...die kiwi schoenpoets....is daar maar 1 soort van...niet dat ik straks de verkeerde pak, haha!! ik zag namelijk bij de supermarkt "zwarte"kiwi schoenpoets, maar wist niet of dit de 'goede' was..
orion1996 schreef:Schoonmaken met een licht vochtige doek, droogwrijven met een andere doek en daarna gewoon met schoencreme (kiwi) inwrijven. Daarna uitwrijven met een zachte doek of borstel. Is een hoop werk, maar ik heb het er wel voor over om mijn laarzen netjes te houden.![]()
Van al die zadelzeeptroep, vet en olie gaan de lijmlagen tussen de voering en het leer loslaten.
tavb schreef:Je moet de Kiwi schoenpoets kopen en deze aansteken. Hij gaat dan branden en daardoor smelt de schoenpoets. Vlammetje doven en meteen de poets op je laarzen smeren. Dan even in laten trekken, met een borstel uitpoetsen en als laatste er met een oude panty overheen gaan en je weet niet wat je ziet.
Tip; poets in dit geval je laarzen altijd buiten als je met vuur aan de gang gaat!!!!!!!!!!!!!
maar wel een goede manier!! zo deed ik het ook met mijn laarzen.