Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
nickyu schreef:als je een engelse martingaal hebt kun je je halster als halsriem omdoen je hoofdfstel en dan dus zadel en direct deze martingal vast maken
zelf zijn we erg blij met een western singel daar zit een lusje aan en daar klik ik met een klipje mijn voortuig aan vast
mijn paard staat overigens los bij borstellen en zadellen ..duurde even mar ze heeft geleerd te blijven staan
. Maar ik doe eerste het zadel er losje op dan hoofdstel en martingala vastmaken..
Ik ben genwoon 'ns nieuwsgierig hoe de meeste het hier doen.
DeBje schreef:Ik heb mijn martingaal altijd los van mijn hoofdstel. Dus eerst martingaal om zijn hals, dan zadel op, lus martingaal om singel, singel vast. Dan hoofdstel om, als ik mijn hoofdstel helemaal om heb, maak ik mijn teugels even los, doe ze door de martingaal lusjes en maak teugel weer vast.
. Wel net zo makkelijk
. Apple schreef:DeBje schreef:Ik heb mijn martingaal altijd los van mijn hoofdstel. Dus eerst martingaal om zijn hals, dan zadel op, lus martingaal om singel, singel vast. Dan hoofdstel om, als ik mijn hoofdstel helemaal om heb, maak ik mijn teugels even los, doe ze door de martingaal lusjes en maak teugel weer vast.
Zo doe ik het ook. Wel net zo makkelijk
.
DeBje schreef:Ik heb mijn martingaal altijd los van mijn hoofdstel. Dus eerst martingaal om zijn hals, dan zadel op, lus martingaal om singel, singel vast. Dan hoofdstel om, als ik mijn hoofdstel helemaal om heb, maak ik mijn teugels even los, doe ze door de martingaal lusjes en maak teugel weer vast.