Voltige in de regio Nijmegen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Valena

Voltige in de regio Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-05 08:46

Hallo Allemaal!

Ik studeer al een tijdje in Nijmegen en heb voor die tijd altijd actief gevoltigeerd en later ook les gegeven. Nu wordt er in de regio Nijmegen (voor zover ik weet) heel weinig met voltige gedaan en vraag ik me af of daar geen interesse voor is.
Ik zou er namelijk graag weer actief (als instructrice) mee bezig gaan! Ik ben in het bezit van het aspirant-voltigeleidersdiploma, drie van de vier certificaten van de voltigeleiderscursus 2e fase (ORUN) en ik mag de laagste klasses jureren (officieel KNHS-jurylid) (hopelijk volgend jaar t/m het hoogste niveau).

Dus weet jij een manege of een ponyclub/rijvereniging of misschien een particulier iemand die het leuk vindt om iets met voltige te gaan doen? Laat het weten! Het is beslist niet paardonvriendelijk en een voltigepaard voor recreatief voltigeren hoeft helemaal niet aan veel eisen te voldoen. Ik heb zelf ervaring met het voltigeklaar maken van paarden en ben ook in het bezit van een voltigesingel en andere benodigde materialen.

Ik ben benieuwd....