Ik moet er namelijk iemand bij hebben die mij kan vertellen als het zadel wat ik nu heb, wel goed past. Zo niet dat ie m kan aanpassen of dat ik een ander zadel moet hebben.
Boer en Peerd in Diever heeft mijn zadel gecontroleerd en aangepast. Zij is ons aanbevolen door Rodinde (de dierenarts/ostheopaat) n.a.v. rugklachten bij het paard van een stalgenoot. Die rugklachten werden door het zadel veroorzaakt.
De dame van Boer en Peerd maakte op mij een zeer kundige indruk. Nam ook daadwerkelijk de maat van de schoft op ipv alleen kijken. Kon heel goed uitleggen waarom mijn zadel niet goed lag en wat er anders moest.
Ja, zij is toen wel bij mij thuis geweest. Ik weet dat er plannen zijn om een rijhal bij de zaak te bouwen. Ze heeft nl. het liefst de aanmetingen bij de zaak. Als er dan iets nog niet goed is kan ze gelijk aanpassen. Mijn zadel was bijvoorbeeld aangepast toen weer op het paard gepast. Toen bleek het nog niet helemaal goed te zijn dus moest ze nog weer wat aanpassen. Dat voorkom je natuurlijk door bij haar te gaan passen.
Idd, Van Triest is echt een vakman. Tom van de Brink is een leerling van hem. Boer&Peerd werkt volgens mij ook samen met hem(vd Brink). Succes met je zadel!
De Olde maten ofzo? in Rouveen is zeer aan te raden. Zij heeft bij v. Triest gewerkt en heeft ook hele leuke 2e hands zadels. Ze komt aan huis en rekent dan de voorrijkosten. Ze is bij mijn vorige week geweest!