Voor meer foto's zie profiel.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Vind het juist leuk zo. Tazzz schreef:Nee joh, ik vindt het chique staan. Zo komt haar knappe koppie mooi uit en haar nek ook. Vet leuk staat t... vind ik dan.
Dribje schreef:Nou.. Dat invlechten gaat niet zo prima, de middelste knotten zijn bijna zo groot als een vuist en ik ben voor elke wedstrijd een uur bezig met alleen haar manen..Waarom zou je het doen? je kunt ze zo te zien prima invlechten, en zoals het nu is, is het los leuker denk ik. Nu kun je nog kiezen tussen warrig en netjes, anders zit het altijd zo netjes Vind het juist leuk zo.
. Ik vind kort sowieso altijd mooier, alleen wil ik wat meningen horen van anderen.
.

Jellie schreef:Binnenkort ben ik het baasjeIk zie niet in waarom het niet zou kunnen. Al zou ik het altijd overleggen met het baasje. Zelf vind ik zoiets mooier (natuurlijker) maar als t mag moet je doen wat jou het leukst lijkt
. Vandaar dat ik de manen eraf wil.
.
Toydoll schreef:Dat vind ik nou precies andersomIk zou het niet doen, da lange staat veel chiquer...
Kort is zo slordig, hele uitstraling van het paardje is dan ook weg...
. Kort vind ik chiquer en lang slordiger.