Natte tong

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkjuh

Natte tong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-05 21:17

Hoi
Mijn pony had vanavond een natte tong, het kan zijn dat hij net wat gedronken had. Maar ik ben nu best wel ongerust..
Ook omdat mijn paard zomaar iets kreeg en een paar uur daarna overleed, ik ben echt bang dat er iets gebeurt. Me ouders zeggen dat eht geen kwaad kan, maar toch
-x- Marijke

Bitterbal

Re: Natte tong

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 22:04

Mijn paard heeft volgens mij altijd een natte tong... en ze heeft dr nog geen enge dingen van gekregen.. niks om je druk over te maken volgens mij

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 11:33

Ik wil je nie beledigen maar over bezogt zijn is ook niet goed ! Je heb genoeg gezond verstand zo te zien ! Je zegt zelf al : Het kan zijn dat ie net wat gedronken heeft. Dat zal echt wel het geval zijn. Wat Bitterbal ook al zegt een paard heeft altijd een vochtige natte tong. Die ok wel eens helemaal glibebrig kan zijn.

Niks om je druk om te makken.

Mijn eigen paardje had gister een helemaal slijmerige glibberige tong. Had vast ook wat gedronken of aal zn liksteen gelebbert of wat dan ook. Ik denk dat je je meer zorgen moet gaan maken als je paard een tong heeft die KURK droog is.

Spirit

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-05 19:02

kejjj...maar ik ben echt snel overbezorgt...

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 19:07

Volgens mij kun jeje beter zorgen gaan maken als ie een droge tong heeft.
De tong van je zelf is toch ook altijd nat?
En waarschijnlijk had ie gewoon net wat gedronken, waardoor die extra nat was, maar een tong hoort juist nat te zijn.