Eigen stal beginnen,wie helpt mij met vragen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

moniquelucky

Eigen stal beginnen,wie helpt mij met vragen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-05 12:41

Hallo,

Ik heb stallen aan huis en er komen veel mensen vragen om te lessen bij mij,ik heb orun diploma en ondernemersdiploma genoeg paardjes en zit nu te denken om eigen stal te beginnen.Ben bij de gemeente geweest,moet plan opstellen voor les te geven en buitenritten voor vakantie gangers(recreatiegebied en tuindersgebied en agrarisch)en ik wil wat met horeca gaan doen en evt. fjorden trainen mbv mijn instructrice.ik ben bezig met een plan maar hebben jullie een idee ivm ondernemersplan en plan voor gemeente,alle informatie is welkom alvast bedankt,graag info per mail: monique.van.helvoort@planet.nl

Ididit

Re: Eigen stal beginnen,wie helpt mij met vragen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 16:12

wil je echt richting manege of meer een pension-stal? want dat kan ik niet helemaal opmaken uit je verhaaltje...

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 16:48

Zo he dat is ook toevallig. Mijn vriend en ik zijn ook zoiets van plan. Mijn vriend heeft ook zijn ondernemersdiploma en heeft ook alle papieren voor de horeca. Dat we dit mailen heeft met name te maken met de overeenkomsten van jou topic en onze plannen, maar ook het toeval dat jij ook evenals mijn vriend de horeca in wil. Wij zullen dit topic dan ook in de gaten houden voor eventuele tips die ons van pas kunnen komen. En misschien dat wij op den duur ook wel tips voor jou hebben. Wij hebben op dit moment trouwens 3 paarden en we zijn bezig met het opzetten van een handels c.q. africhtingsstal.

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 16:32

Wat leuk Pally!!! ben jij al bij gemeente geweest?

Ik wil meer richting"kleine manege"voor les te geven.
Nog iemand ajb tips???

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 17:08

Ik ben ook wel benieuwd naar info over het opzetten van een manege pensionstal..ben het niet van plan maar moet het voor school doen

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 17:12

Waar wil je tips precies over hebben. Wat er allemaal moet komen op die manege of wat??

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-05 15:17

Graag info over:wijziging bestemmingsplan,ondernemersplan en zaken die er bij komen kijken,bedankt.