weekendje strand met paard

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Garfield

weekendje strand met paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-05 10:52

Binnenkort wil ik met een groep mensen een weekend naar het strand met de paarden.

Weet iemand een accomodatie voor ons? Een huisje met stallen of een huisje met stallen in de buurt?

Het moet denk ik wel voor een redelijk grote groep zijn. Ik ga van ongeveer 8 a 10 mensen uit.

Gwen

Re: weekendje strand met paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 12:20

Bij manege Lisiduna in Burgh-Haamstede (Zeeland) hebben wij wel eens met een hele groep gelogeerd, en je kunt er kiezen tussen stal en/of weidegang. Toen tenminste. Ze hebben er ook slaapaccomodatie. Een website kan ik er niet van vinden, maar met Google heb je zo het adres en telefoonnumer voor info te pakken .

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 13:47

Gwen schreef:
Bij manege Lisiduna in Burgh-Haamstede (Zeeland) hebben wij wel eens met een hele groep gelogeerd, en je kunt er kiezen tussen stal en/of weidegang. Toen tenminste. Ze hebben er ook slaapaccomodatie. Een website kan ik er niet van vinden, maar met Google heb je zo het adres en telefoonnumer voor info te pakken .

Jaa, wou ik net zeggen, wij gaan over 2 weken naar lisiduna...

Wij gaan nu 4 dagen, en als je daar de ruimte huurt, heb je een slaapkamer voor 14? personen, vorig jaar waren we met 10 en hadden nog bedden over... Dan een Grote recreatie ruimte, waar wij dan ook aten enzo.. en een keuken, je slaapt boven de paarden, maar je kan iets verder in het dorp ook huisjes huren...

Verder kan je kiezen tussen op stal of op wei, je hebt er een binnenbak en 2 grote buiten bakken...

Is er altijd kei gezellig!! en super leuk!!

Gr. QuirA

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 13:48

Aangezien het een vraag betreft verplaats ik het naar VMR.

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 15:22

Wij waren met zijn vijven (4 paarden) een weekendje naar Renesse toe.
De paarden stonden op Manege Grol www.manegegrol.nl

En we sliepen in grote woning met kamerverhuur www.pensionstrik.nl

Was erg geslaagd!..

La_Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 16:58

Misschien is dit wat leuks: http://www.hoevetegast.nl dit is in Groet (vlakbij schoorl, noord-holland) waar je zo op het strand of in de duinen en bossen zit
Ben er zelf nooit geweest, maar het ziet er erg leuk uit en ze hebben ook paardenstalling, en eventueel kan je je paard ook op manege poelenburgh zetten
Ik ga in de herfstvakantie een weekendje naar het strand en dan zetten we de paarden ook bij poelenburgh neer