Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
:P Ragne schreef:Het jammere van Wintec is dat al die zadel 17,5 " zijn en dat sommige mensen gewoon een maatje groter met langere zweetbladen nodig hebben.
Maar ja Isabell Werth is ook niet zo groot he:P
Joyja schreef:Ragne schreef:Het jammere van Wintec is dat al die zadel 17,5 " zijn en dat sommige mensen gewoon een maatje groter met langere zweetbladen nodig hebben.
Maar ja Isabell Werth is ook niet zo groot he:P
Je heb ook 18 inch zadels van wintec alleen moeten die apart besteld worden, moet je gewoon navragen bij je ruitersportzaak.
Bij divoza kon het toendertijd bij mij ook niet, maar bij mijn ruitersportzaak wel!
Dit zadel heb ik laten aanmeten door van Rijs uit Zevenhuizen.
biewie schreef:Ik ben 1.78m met ook lange stelten.
Gouda, kun je je nog herinneren hoe duur het aangepaste zadel was? En bevalt het je goed?
De enige reden dat ik toen het zadel heb weggedaan was vanwege die zweetbladen die net onder mijn laars hingen.
Verder was het een perfect zadel!
Hij bevalt zeker goed zit lekker zacht, lekker ruim, onderhoudsvrij en ligt goed op mijn paard. Volgens mij was hij € 500.00 nieuw inclusief aanmeten op locatie, hoes, singel en beugels met riemen (heb ook gereden op meerdere zadels maar deze lag meteen goed).