Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Van rijden was in haar nieuwe omgeveing ook geen sprake!
nou ja.. voor zover dan.. want hij heeft het niet naar zijn zin op zijn stal.. maar nog een maandje en dan is dat ook weerover.Katja schreef:Ik heb het meegemaakt met een tweejarige die we nog in een koppel hadden lopen. Was gewoon een heel normaal paard in de omgang en die werd opeens heel erg gevaarlijk. Aanvallen naar mensen en andere paarden en meer van dat soort rare dingen.
Uiteindelijk bleek een hersentumor de oorzaak.
Edit: net als bij bovenstaande verhaal.

) dan zou ik het zeker anders doen.
LDRD schreef:Katja schreef:Ik heb het meegemaakt met een tweejarige die we nog in een koppel hadden lopen. Was gewoon een heel normaal paard in de omgang en die werd opeens heel erg gevaarlijk. Aanvallen naar mensen en andere paarden en meer van dat soort rare dingen.
Uiteindelijk bleek een hersentumor de oorzaak.
Edit: net als bij bovenstaande verhaal.
ja, dit soort verhalen ken ik ook.
Dat speelt in mijn geval zo goed als zeker niet.
Wist niet dat een paard binnen zo'n kort tijdsbestek van een rustige lieve sul kan veranderen in een gemene psychiatrische patient, tenminste als ik moet geloven wat me verteld is.
Katja schreef:LDRD schreef:ja, dit soort verhalen ken ik ook.
Dat speelt in mijn geval zo goed als zeker niet.
Wist niet dat een paard binnen zo'n kort tijdsbestek van een rustige lieve sul kan veranderen in een gemene psychiatrische patient, tenminste als ik moet geloven wat me verteld is.
Het gaat om een paard dat je verkocht hebt? Ik heb ook eens zo'n geval meegemaakt bij ons het liefste en simpelste paard wat je maar kunt hebben en bij de nieuwe eigenaren "levensgevaarlijk".
Meestal een gebrek aan kunde van de nieuwe eigenaar en natuurlijk kan een veranderde huisvesting ook een grote rol spelen.