Wat voor een zadel ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Jigger_lief

Wat voor een zadel ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-05 20:03

Eigenlijk ben ik een beetje op zoek naar een nieuw dressuurzadel. In de kleur donkerbruin.
Mijn paard heeft een vrij hoge schoft.

Ik vroeg me af wat voor zadel jullie me aanraden of wat voor zadel jullie hebben en zeer goed bevalt.

Natuurlijk ben ik nog van plan rond te gaan kijken, maar ik dacht laat ik het eerst even op bokt vragen

groetjes Charlotte

Qimm

Re: Wat voor een zadel ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 20:26

iets met een teruggesneden boom wil vaak wel goed op paardjes met een hoge schoft, ik zou geen merk aan kunnen raden, daar heb ik geen verstand van.

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 20:46

Ik heb een paard met een hoge schoft en ik heb gisteren een nieuw zadel gekocht, omdat mijn oude niet goed lag. Ik heb nu een Euroriding Luxor gekocht. Die lag van alle zadels die we gepast hebben gewoon het beste op mijn paard. Ik vond/vind hem ook erg lekker ziten. Deze zou ik dus aanraden. Ze verkopen ze alleen niet op heel veel plaatsen in Nederland (geloof maar in 3) Ik heb hem gekocht bij het Drunens Ruiterhuis. Op de sites staan foto's en beschrijvingen. (www.drunensruiterhuis.com)

Afbeelding

{Edit}aanvulling
Ik heb een zwarte gekocht, maar je hebt hem ook in 2 kleuren bruin. (bruin en Londen geloof ik)
Laatst bijgewerkt door KozieZ op 02-10-05 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Jigger_lief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-05 20:47

en aan welke prijzen moet ik dan denken ?

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 20:55

Jigger_lief schreef:
en aan welke prijzen moet ik dan denken ?

ik heb je ge-pb'd