Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ibbel schreef:Waar dit broodje aap vandaan komt mag Joost weten.
Wat voor verzekering heb je het eigenlijk over? WA, mag ik aannemen?
WA vraagt nergens naar. Ooit in je polisvoorwaarden het woord PAARD zien staan? Laat staan optoming...
WA stelt heel algemeen dat schade aangericht door huisdieren gedekt is. Paard is ook huisdier, zolang je er geen 10 hebt, want dan zal je een bedrijfs-WAverzekering moeten afsluiten. En hoe dat huisdier erbij loopt, zal de verzekering een zorg zijn.
Citaat:@Ibbel: dat meisje van wie ik het hoorde zei dat ze haar verzekering had gebeld om het te vragen. Zij wilde in die tijd met een hackamore rijden en haar werd verteld dat je dan niet (WA) verzekerd bent.
Ibbel schreef:Citaat:@Ibbel: dat meisje van wie ik het hoorde zei dat ze haar verzekering had gebeld om het te vragen. Zij wilde in die tijd met een hackamore rijden en haar werd verteld dat je dan niet (WA) verzekerd bent.
Dan moet er expliciet in de polisvoorwaarden staan dan rijden met een hackamore niet gedekt is. Laat mij een kopie ervan zien, en ik geloof het. Al het andere is b*llsh*t. Inclusief telefonisch gezwam van een verzekeringsmedewerker die waarschijnlijk niet eens weet wat een hackamore is.
Cadish schreef:Lijkt me niet waar, er zullen weinig verzekeringsmedewerkers zijn die überhaupt weten hoe en wat in de paardenwereld.