crosse, ACTIE!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

monsterrs

crosse, ACTIE!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-05 19:56

hoi,
ik wil graag een keertje crossen proberen met mijn pony. Ik rij nu voornamelijk dressuur in de bak, en gaat super hoor. Ben laatst ook met me papa ( die op fiets) in het bos geweest, ging ook goed. maar nu wil ik toch wel wat meer aktie s proberen, alleen in het bos gaat ie niet zo hard wel leuk natuurlijk. Maar nu wil ik eens echt iets nieuws proberen dus.
SGW ofzo, maar wil wel eerst een keer oefenen, kga niet direct naar zo'n wedstrijd natuurlijk. Dus wil een keer gaan oefen crossen.
Maar waar doe ik dit nou??? ik woon in friesland, en het moet natuurlijk wel een beeeetje in de buurt zijn.

En me pony is wel een beetje een schijterd met sommige dingen , veel dingen . Maar ik dacht als hij het een beetje in de gaten begint te krijgen, en leuk begint te vinden dat ie dan heel veel doet.

Zijn er meer mensen met schijterds die cross rijden?? En hoe gaat dat dan. ( of mensen die in het begin een bange pony hadden en nu niet meer)

dus wil iedereen even zo veeel mogelijk vertellen. heel erg bedankt. hoop dat het een beetje duidelijk is.
groets! (BTW me pony kan ook goed springen)

monsterrs

Re: crosse, ACTIE!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-05 20:08

hallooo, mensen leuk dat jullie lezen maar ik wil graag reacties :):):) please bedankt!

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 20:14

Misschien is ie wel veel minder sloom en schijterig als er een ander paardje mee is. Mijn haf is altijd honderd keer levendiger buiten als ze samen is..

monsterrs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-05 20:28

jah, dat dacht ik ook al, als er een ander paardje bij is heeft ie een wedstrijdje zeg maar. Maar ik wil dus echt crosse zeg maar, over boomstamme ofzo. wrom reageert er zo weinig??????

monsterrs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-05 20:30

me pony is niet een super schijterd, hij durft heus wel wat. zeiltje durft ie ook. maar ja vergeet het schijterd gebeuren maar. gewoon wat over sgw , svp.