Ik heb nogal een probleem waarvan ik niet weet hoe ik het moet oplossen. Ik zal het zo goed mogelijk proberen uit te leggen.
Mijn paardje Hannibal is nogal een draakje op het land, en niemand op stal wil hem bij zijn paard hebben op het land. Nu hebben we de volgende oplossing, hij staat nu bij de welsh van mijn nichtje op een apart afgezet stukje land en dat ging heel goed.
Maar nu had ik opgemerkt dat hij 's avonds wel heel graag naar binnen gaat hij wil niet de hele dag op het land, en dat komt prima uit want de welsh van mijn nichtje gaat ook 's avonds naar binnen als gezeldschap voor Magi, de vader van mijn paard.
Mijn knollie stond ook echt te roepen als ik 's avonds kwam op de manier van kom me maar halen ik ben het zat...
Zou ik dat niet doen dan gaat hij ongeloofelijk klieren en dat bewijs heb ik al helaas meerdere malen gehad.
Dus ik heb meerdere redenen dat ik mijn paard binnen haal voor de nacht.
Nou is er een mien muts (en zus van mijn aangetrouwde tante) op stal die haar paard koste wat het kost altijd buiten wil hebben staan en die heeft al meerdere keren aan ons (zowel mijn tante als ik ) gevraagd waarom wij met dat warme weer ook niet onze paarden buiten laten dag en nacht.
Nou dus de reden gegeven Crazy (de welsh) gaat naar binnen als gezeldschap voor de hengst en Bal kan niet alleen op het land plus hij wil dat niet eens! En dan nog is het míjn beslissing waar ik me paard laat staan 's nachts.
Ja jullie verwachten hem al waarschijnlijk, Mien muts heeft dus buiten mijn weten en van mijn tante toch de 2 paardjes van stal gehaald en 's nachts buiten gegooit. Omdat ze het zielig vond....
Dit heeft ze daarna aan heel de stal verteld met de mededeling dat iedereen zijn mond moet houden , maar helaas voor haar is dit ook het jonge meisje op stal te horen gekomen die is 9 jaar dus je begrijpt het wel via haar is mijn staleigenaresse er achter gekomen (ik heb een geheimpje!!!) en het klopt ook er zijn meerdere mensen bij geweest toen ze dit deed.
de stal eigenaresse heeft haar dus verteld dat ze dit niet kan maken en heeft gezegt vertel dit aan hun voordat een ander het doet. Nou is dat dus niet gebeurt want ik weet het nu en niet van haar! Het schijnt dat ze er spijt van heeft enzo maar ik geloof dat niet echt heel erg.
Ik ben heel erg boos nu, voorral omdat zij echt de betweter is van stal en alles beter doet als een ander, ze roddeld over iedereen, is de enige die altijd ruzie heeft, eigenlijk een beetje grof gezegt iedereeen kotst haar uit op het moment. Ik vind haar best aardig maar niet op paarden gebied, ze is bijna familie van me ik ken haar al vanaf me geboorte. Maar ze heeft eigenlijk iets gedaan waatr ik niet goed van word!!!
stel dat er wat gebeurd terwijl ik al die tijd denk dat mijn paard binnen staat ik had het haar niet vergeven...
Kijk er kan van alles gebeuren met je paard maar dan ben ik degene die hem buiten zet.
Nou goed ik kan nog meer vertellen hoe boos ik ben maar dat schiet niet op
Ik vraag me af wat jullie zouden doen het is nu al een maand geleden , ze heeft er 'spijt' van moet ik haar er alsnog op aanspreken ???
Laatst bijgewerkt door Karin op 01-10-05 11:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel duidelijker gemaakt