Solarium??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

blessie

Solarium??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-05 12:41

Sorry iemand zei hier laatst solarium.... maar wat is dat?

Vayo

Re: Solarium??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 12:47

Hoi Blessie

Ik had dit al staan bij 'wat belangrijk aan pensionstal', maar ik zal het hier ook nog even weg zetten :

Een solarium is een soort gebogen overkapping waar je paard onder staat. In die overkapping zitten infrarood lampen die voor warmte zorgen. Door de warmte van infrarode lampen wordt de spieropbouw en de afvalstoffenhuishouding positief beinvloed. Daarnaast is je paard sneller droog. En hij wordt ook wel eens gebruikt voor de warming-up en ook krijgt je paard een mooiere haarglans . Vaak zie je een solarium alleen bij duurdere stallen.
Dit is er zo een:

Afbeelding

blessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-05 12:50

Delphi schreef:
Hoi Blessie

Ik had dit al staan bij 'wat belangrijk aan pensionstal', maar ik zal het hier ook nog even weg zetten :

Een solarium is een soort gebogen overkapping waar je paard onder staat. In die overkapping zitten infrarood lampen die voor warmte zorgen. Door de warmte van infrarode lampen wordt de spieropbouw en de afvalstoffenhuishouding positief beinvloed. Daarnaast is je paard sneller droog. En hij wordt ook wel eens gebruikt voor de warming-up en ook krijgt je paard een mooiere haarglans . Vaak zie je een solarium alleen bij duurdere stallen.
Dit is er zo een:

Afbeelding

Oke heel erg bedankt voor de uitleg
ja sorry ik had net ff gekeken of iemand al had geantwoord maar dat was niet zo dus ik dacht begin een nieuw topic

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 22:17

Geen dank