Hai, ik heb een dik dilemma met mijn pony en haar dekens.. Ze is dus nog niet beleerd maar staat dus wel in een wei met schuilstal maar die tocht wel een beetje dit wordt volgend jaar pas aangepast.. Ik heb haar dus vorig jaar een deken op gehad ze was toen 1.30 krapies aan en ze is dus nu 1.37 geworden en groeit nog als kool.. Ik wil gewoon dat ze een deken op krijgt en het liefst een 150 grams.. Nou heb ik dus een deken gekocht van 165 vorig jaar dan maar die was haar toen redelijk groot en nu VEEEEL te klein.. Nou zit ik dus zo te twijfelen of ik een 175 of een 185 moet nemen..(als er nou is 180 tussenmaten waren ja dan was het makkelijker) De ruitersport hier zegt doe toch een 175 en op het internet wordt gezecht doe maar 185 en weer een ander zegt weer dit en de ander weer dat.. ik heb haar opgemeten maar nu wil ik graag van julli weten wat jullie van de pasvorm van de Harry`s Horse high tech deken vinden de 150 grams.. hoe die valt of ie van voren ruimer is of juist van achter....