Ik had even een paar vraagjes over pessoa tuigjes.. Op internet vind je verschillende sites waarop je er zelf 1 kan maken.. Toch ben ik benieuwd naar mensen die dit ook echt gedaan hebben, en wat hun ervaringen er mee zijn. Ze zijn neit voor niets zo duur bij divoza denk ik dan?
Ook even een vraagje over het materiaal.. Ik zag dat de nieuwste pessoa's van elastiek zijn? Wat is hierbij het voordeel boven touw?
Alvast bedankt

we hadden een of ander ding met haken waarmee je op je bagagedrager van je fiets dingen achterop vast kan maken. daar hebben we de haken vanaf gehaald en 2 deeltjes elastiek daarvan aan elkaar gemaakt. daar omheen iets gemaakt maar weet niet hoe dat heet, had iig geen bontje. wat we als elastiek bij de pessoa van de bokker hadden weet ik niet meer. geloof dat we bij een bouw markt touw met elastiek erin hadden gekocht.
Daar zijn ook mensen met een eigengemaakte pessoa
hoe we touw en elastiek aan elkaar hebben gemaakt weet ik niet, zou ik even na moeten kijken. we hebben hem al heel lang niet gebruikt omdat mijn vader hem een keer vermaakt had en nu klopt ie niet meer, hij moet hem nog steeds goed maken 

).