Anti-verveeltips??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Armaris

Anti-verveeltips??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-05 16:24

Mijn verzorgpaard heeft een peesontsteking en moet een tijdlang in zijn stal blijven...Alleen begin hij nu erg vervelend te doen
Heeft er iemand tips tegen vervelen?Wat ik kan doen?Eventueel iets ophangen in zijn stal,ik ben bereid om het zelf te maken
Hij mag niet verder dan een 10tal meter stappen dus we hebben ook een beperkte graasplaats.

Anoniem

Re: Anti-verveeltips??

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 17:11

Ik zou hem in ieder geval veel ruwvoer met weinig voedingswaarde geven, grof stengelig hooi of graszaadhooi, of een plakje stro. Kan ie iig de hele dag wat eten.

www.allesvoormijnpaard.nl hebben nieuw assortiment (van al bekende) speeltjes

Ik heb net een combo snack opgehangen, mijn merrie was niet erg onder de indruk, het veulen vond het wel leuk. Je zou hem ook brok kunnen geven in (zelfgemaakte) speelbal waar af en toe wat uitvalt.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-05 17:22

[***] schreef:
Ik zou hem in ieder geval veel ruwvoer met weinig voedingswaarde geven, grof stengelig hooi of graszaadhooi, of een plakje stro. Kan ie iig de hele dag wat eten.

www.allesvoormijnpaard.nl hebben nieuw assortiment (van al bekende) speeltjes

Ik heb net een combo snack opgehangen, mijn merrie was niet erg onder de indruk, het veulen vond het wel leuk. Je zou hem ook brok kunnen geven in (zelfgemaakte) speelbal waar af en toe wat uitvalt.

Hooi geef ik hem al,meer mag ik niet geven van de DA
Hoe maak ik zo'n bal?Lijkt me wel interessant

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 17:58