Mijn verzorgpony's Dougie en Pricilia waren ook erg gehect aan elkaar, als Pricilia het land uit ging voor een buitenritje of wat dan ook, dan sprong Dougie over het hek!! *waar ik overigens heel bang voor was dat ie het niet zou halen* Dus liet ik pricil altijd maar in de wei. Mijn vriendin reed altijd op Dougie, en dat ging eigenlijk supper goed! We reden dan lekker samen enz. Maar op een dag zijn Pricilia en Dougie ontsnapt en is Dougie geschept door een auto, zijn been was zo erg verwondt.. dat ie moest worden ingeslapen
In het begin was Pricilia rusteloos.. en ze werd steeds verdrietiger.. en op een gegeven moment (toen was het al 7 maanden geleden dat Dougie was ingeslapen) wou Pricil niet meer eten, en een week lang heeft ze dat volgehouden(zo'n ouwe pony!) en is ze in haar slaap gestorven..

Ik weet niet of ze allebei een aparte stal hebben? *volgens mij niet als ik je verhaal hoor* Maar ik zou er dan een aparte stal naast maken, zodat ze elkaar kunnen snuffelen enz. En ook in de wei, door 2 delen en ieders een apart stuk.. zodat nog elkaar kunnen zien, snuffelen enz. maar ze kunnen niet echt met elkaar spelen.. (ja wel, wedstrijdje doen wie het snelste is) Ik denk dat het dan geen problemen geeft..