Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

[***] schreef:Nergens om, maar ik zie haast nooit een paard wat helemaal recht staat. Wie er 1 heeft mag een foto plaatsen. En dan idd met vraagprijs want een perfect veulen zal wel duur zijn.
Mijn merrie van 19 staat ook koehakkig, heeft in de sport gelopen op z niveau en ik rijd haar nu nog recreatief. Ze is nooit kreupel. Haar 2 veulens staan ook licht koehakkig, ik haal er gewoon geregeld de hoefsmid bij maar vind het geen groot probleem, omdat ze wel correct bewegen.
Ik zou als je haar kopen wilt een veearts haar klinisch laten keuren, dit is niet zo duur, ongeveer 75 euro. Hij kan dan voor je kijken of het een lichte vorm betreft en of het veulen er wel goed mee beweegt.

Stacey schreef:Mijn veulen was ook heeel licht koehakkig toen ik haar kocht. Ondertussen is dit al goed verholpen door de hoefsmid. Dus als je er maar bijtijds bij bent, is het zeker op te lossen.

[***] schreef:Nergens om, maar ik zie haast nooit een paard wat helemaal recht staat. Wie er 1 heeft mag een foto plaatsen. En dan idd met vraagprijs want een perfect veulen zal wel duur zijn.
super eerlijke foto want hij staat zonder dat hij neergezet is. 
800 euro. al heeft dat als reden dat hij half quarter half nrps is, en dus geen papieren heeft. Stacey schreef:Mijn veulen was ook heeel licht koehakkig toen ik haar kocht. Ondertussen is dit al goed verholpen door de hoefsmid. Dus als je er maar bijtijds bij bent, is het zeker op te lossen.