Ik voreg me af..
Staat jullie paarden ook wel eens in de sloot?
De mijne doet dit dagelijks.. En dan wel echt 10 keer ofzo..
Groetjes Lizzy
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Silenkai schreef:Behalve Perla echt niemand?!
Silenkai schreef:Hey,
Ik heb een fjord.. Das als ze er net uit komt zijn haar benen helemaal zwart:p Maar na een half uurtje zijn ze weer normaal.. alleen wel een beetje zanderig..
Bij ons zijn landen afgesloten.. Maar soms niet aan beide kanten. Langs de weg staan er draadjes in het midden van de sloot..
Silene is wel zo slim dat ze via de sloot het kampie uit kan komen.. Dus stond ze gewoon weer op de wei of op het erf bij de kuilbalen:P
Ik heb vind dat ze het zelf moet weten.. Want in het wild lopen ze toch ook door het water?1

Sjoert schreef:Volgens mij hebben de meeste paardeneigenaren ook leiver niet dat hun paard in de sloot komt.
Stal je voor dat het erg drassig is en hij komt op de een of andere manier vast te zitten (het blijft een zwaar dier).
Het lijkt me in ieder geval geen pretje
Silenkai schreef:Langs de weg staan er draadjes in het midden van de sloot..
Silene is wel zo slim dat ze via de sloot het kampie uit kan komen.. Dus stond ze gewoon weer op de wei of op het erf bij de kuilbalen:P
) maar wel verkoelend in de zomer. We hebben nog nooit problemen gehad dat er een paard uit de sloot moest worden getakeld want ze gaan niet verder dan hun knie-en. Ze drinken ook gewoon uit de sloot en de kanten zijn niet steil. Ik vind prikkeldraad rond een wei gevaarlijker dan een sloot.
:P