En nu is ze dus hengstig, maar heb geen idee wat er dan wel en niet kan. Ze is nog maar 2,5 dus loopt elke dag gewoon lekker in de wei en staat snachts wel op stal.
Maar ik deed haar gister bij mn andere pony in, een ruin, en die zat ze de hele tijd als n hond achterna te lopen, en de hele tijd plassen enzo. Leek me niet echt fijn voor haar om dat n paar uur zo vol te houden. Dus ik heb haar er uitgehaald en in een andere wei gedaan, maar daar hebben eerst hengsten ingelopen, en nu zat ze de hele tijd aan stront van die paarden te ruiken, en dan weer plassen enz.
Dit hield ze sowieso 5 min vol, daarna ben ik weggegaan. Maar ik weet niet of het erg uitmaakt dat ze dat de hele tijd doet? kan dr ook moeilijk op stal laten staan. En hoelang blijven merries meestal hengstig en hoe vaak hebben ze dit? en wie heeft er nog meer ervaring met hengstige merries? of ze eigenwijzer zijn of iets?
kon dit onderwerp niet vinden op bokt, misschien wel omdat t erg stomme vragen zijn
, maar dacht dan weet ik er meteen wat over, en weet ik wat ik allemaal kan verwachten van hengstige merries enzo

hij wil alleen maar gras eten en zij loopt m echt de hele tijd achter zn kont aan, totdat hij er genoeg van heeft en een keer dreigt door zn oren in de nek te leggen
als ze maar niet gaan klieren, is mn pony ook nog wel goed in, die doet soms ook lekker mee door aan dr kont te gaan zitten snuffelen enzo