ligt dit misschien aan hun karakter ofzo? ben echt heel benieuwd!
(alvast bedankt voor je antwoord!
) Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
)
) 
cissy schreef:Denk dat dat pas verandert als bijvoorbeeld Anky het lef zou hebben met een lipizaner te starten.... tis maar een gedachte![]()
jiehaaa schreef:Arabieren kunnen in de dressuur vaak maar t/m de Z, heb ik begrepen, tenminste de Arabieren met pony-maat. (Ook al rijden ze met de paarden mee) Wil je hoger, dan schijnt dat ontzettend veel geld te kosten. Weet niet zeker of het zo is, maar dat is mij verteld.

Citaat:In Nederland moet een paard minimaal 1.60 hoog zijn om ZZGP (ZZ-licht t/m Grand Prix) te mogen lopen.
Citaat:Zal ik haar eens mailen of ze ons Margrietje (Belgisch Trekpaard) wilt lenen?
en piaffe?

sherif schreef:als er nu eens geen Arabisch Volbloed paarden waren geweest dan liepen er nu een heleboel rassen niet rond..dus bv geen KWPN-er geen NRPS-er...

en niet meer op hardheid etc. Ik heb met mijn russische arab tot haar 18e bij een prof. springruiter gelesd, die haar ondanks haar leeftijd, maar al te graag wilde kopen
springen kunnen ze wel hoor ! ik reed tussen de grote paarden.
) dat was een legendarisch springpaard- ook Jos Lansink heeft met Bachus v. Bajar op de olympische spelen gereden. Dus ze zijn er wel.... Mist schreef:De huidige arabieren worden als show-modelletjes gefokten niet meer op hardheid etc.