Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
kisjuh schreef:ik had bij mij oude halster ook gedaan
ik had een blauw halster en zwart bontje
en ik vondt het niet raar staan
maar ik heb nu een nieuw halster
want doe oude schuuwde
mariz schreef:
( dat vindt ik zelf erg mooi!
Nathalie84 schreef:ik heb ook een halster van BR en daar een bontje omgedaan (2e hands maar wel echt bont) op de foto is het nog een grijs nu heb ik een wit/gele (bontkleur) vond ik toch mooier op de bamboe kleur van br.

Mystica schreef:
Mijn haf met neusbontje.
Kasmir schreef:Heey je vroeg je af hoe het eruit zou zien met ook bij zijn oren een bontje. Onze manegepony's en paarden hebben allemaal halsters met bont. Natuurlijk niets voor een wedstrijd want ik denk dat je iets deftigs wil maar voor het ide van achter de oren een bontje is het goed. Deze bontjes zaten er ook al aan.!
onley schreef:ik heb ook een leren halster en heb me net een vestan neusbontje besteld omdat hij een wondje op zijn neus heeft als ik een foto he plaats ik hem wel

Lamyra schreef:Een halster speciaal voor wedstrijden??? Kan aan mij liggen, maar is dat nou nodig? Je komt aan op de wedstrijd, hoofdstel om, rijden en weer in de trailer....
Vind het overigens wel mooi staan, mijn paard heeft snel last van schuurplekken dus die loopt ook met bontjes rond (helemaal vies maar puur functioneel)
mariz schreef:ik heb het neusbontje er inderdaad zelf om gedaan
wees creatief, ga naar de paardenwinkel en kijk en vergelijk zou ik zeggen

AMMieJLoveR schreef:Mystica schreef:
Mijn haf met neusbontje.
leuk hoor!
maar heb je die er zelf aangemaakt/opgedaan dan neusbontje?
want dat is mijn vraag eigenlijk
Lamyra schreef:Op een wedstrijd beoordelen ze je proef/ parcours, niet je deken of halster......
Lamyra schreef:Op een wedstrijd beoordelen ze je proef/ parcours, niet je deken of halster......
Mystica schreef:Lamyra schreef:Op een wedstrijd beoordelen ze je proef/ parcours, niet je deken of halster......
Is heel normaal om goed verzorgd op wedstrijd te willen gaan hoor. Ik heb ook een wedstrijdhalster en deken.

[/quote]