haaj..
ik had even een aantal vraagjes..
het wordt nu namelijk wat kouder en mijn paardje zweet nogal veel als ik met hem gereden heb.. na een les bijna over zijn gehele lijf.. dus dan leg ik direct na het rijden het zweetdeken erop.. maar tijdens het trainen alleen op zijn hals.. is het verstandig om na het trainen ook een zweetdeken erover heen te gooien? zelf wil ik nog even w8ten.. omdat het de afgelopen weken best aardig weer is.. en ik bang ben dat als ik er nu een zweetdeken overheen gooi.. hij er in de winter.. als het dalijk 5 graden is.. er niet veel meer aan heeft??
en als ik dan dat zweetdeken erop gooi.. hoelang moet dat er dan op blijven liggen.. eerst stap ik hem uit met het zweetdeken er al op.. maar als ik hem dan op stal wil zetten.. is hij nog niet helemaal droog.. hij staat wel binnen en het is daar meestal erg benauwd.. warm..
ook ga ik van de week een nieuw zweetdeken halen.. ik heb een fries.. en bij is 1.67.. waar moet ik nou op letten.. kwa maat.. als ik dat zweetdeken ga halen??
ik hoop dat iemand mijn goed advies kan geven!
is er miscshien ook iemand die gesponserd wordt? ik ben benieuw op welke manier anderen gesponserd worden!.. ik wordt namelijk vanaf volgende week gesponserd..
Groetjes Lisa..