leren rijlaarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Hoe vaak leren rijlaarzen gebruiken?

Elke dag, alleen bij het rijden
8 (100%)

Totaal aantal stemmen: 8


mc
Berichten: 82
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: dr8888888

leren rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-02 22:43

Ik ben helemaal in de zevende hemel want ik ben zo gek geweest om mijn bankrekening te plundren en leren rijlaazen te kopen Kwijl Kwijl Kwijl Haha! Haha! . Cavallo pirouette = heel mooi.

Ik ben ze nu nog aan het inlopen en hoor heel veel verhalen over het verzorgen en dragen van leren rijlaarzen.

Hoe verzorgen jullie je lerenrijlaarzen en hoevaak rijden jullie ermee enzo??? Koe Koe

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 22:49

Ik heb Petrie Excellent. Maatwerk, bruin.

Was echt een rib uit m'n lijf dus ik ben er zuinig op. Ik heb altijd gewoon stalschoenen aan, paard poetsen, paard zadelen, laarzen aan, rijden. Paard afzadelen, laarzen uit, paard poetsen en tutten. Laarzen schoonmaken.
Ik heb ze dus zo veel mogelijk alleen aan met het rijden, maar de verzorging van mijn paard lijdt er niet onder en ik loop er dan ook wel eens op stal mee rond omdat er dingen zijn die eerst moeten gebeuren. Eerst paard, dan laarzen. Ik laat niet m'n paard opgezadeld wachten omdat ik zo nodig eerst m'n laarzen uit moet trekken.

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

leren rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 23:06

Ik draag ze op wedstrijden en op school(Deurne), verder rij ik liever met chaps, of nix ofzo, gewoon lekker makkelijk.
ik maak ze na het rijden en vaak ook voor het rijden wel schoon, met van die laarsendoekjes, verder doe ik er niet veel meer mee.