Slobber en gewoon voer tegelijk, gevaarlijk?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkjuh

Slobber en gewoon voer tegelijk, gevaarlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-05 19:20

Hoi
Ik had m'n pony eten gegeven en toen kwam er zo'n meisje met ene emmer slobber langs en die had Romeo wat gegeven, 3 a 4 happen ofzo. Maar nu hoorde ik vanb iemand dat als hij en eten krijgt ( biks met muesli ) en slobber dat dat koliek kan veroorzaken. Ik ben nu best wel ongerust, het waren maar eenpaar happen maar toch
-x- Marijke
Laatst bijgewerkt door Katja op 25-09-05 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast, graag een duidelijke titel gebruiken.

plutolover

Re: Is dit gevaarijk ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 19:21

Zo ver ik weet kunnen ze er geen koliek van krijgen

lysuma

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 19:25

Heb ik nog niet gehoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 19:31

Ik voer mijn ene merrie al een paar maanden haar brokken samen met zemelen, dat goed natmaken en mengen. Leeft nog steeds hoor...

Het belangrijkste is iig dat de zemelen nat zijn Droog werken ze nl verstoppend.

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 19:33

Welnee, slobber kun je mengen met vanalles; wat musli, wortelen of een appeltje...Het wordt wat anders als hij er emmers vol van wegwerkt, maar paar happen is niks om je druk over te maken

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 20:00

nou, dan had ik hier een dood paard moeten hebben, want hier krijgt er 1 elke dag slobber gemend met brokken en peoder, en tot nu toe leeft hij nog
slobber kun je juist heel goed mengen met allerlei dingen! denk dat dit juist het koliek gevaar oplevert, dat mensen er van alles ingooien tegelijk.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 21:00

Maya schreef:
Ik voer mijn ene merrie al een paar maanden haar brokken samen met zemelen, dat goed natmaken en mengen. Leeft nog steeds hoor...

Het belangrijkste is iig dat de zemelen nat zijn Droog werken ze nl verstoppend.

Hier nog iemand die dit al jaren doet. En nog nooit problemen gehad, zolang alles maar goed natgemaakt is